Manga: Kamome Širahama – Ateliér špičatých klobouků 3

Nedávno jsem tu psala o nové komiksové řadě, kterou píše a kreslí Kamome Širahana – Ateliér špičatých klobouků. Jedná se o zábavnou mangu trochu ve stylu Čarodějovy nevěsty, kde sledujeme osudy malé Coco toužící stát se čarodějkou. I když se mi dostal do ruky až třetí díl a netušila jsem, co se stalo ve druhém, riskla jsem to. Nedokázala jsem čekat, až objednám a dorazí ten druhý. A zjistila jsem, že se chytám i bez „dvojky“ – i když samozřejmě mít to komplet by bylo mnohem lepší. O čem tedy trojka je? A bavila mě stejně jako jednička?

Název: Ateliér špičatých klobouků 3

Autor: Kamome Širahama

Nakladatelství: CREW

Rok: 2021

Recenze:

Malá Coco v prvním díle překonala první velkou zkoušku a stala se učednicí. A to i přesto, že se jako čarodějka nenarodila a je tudíž čaroději a čarodějkami označována jako Nevědoucí. Má to o dost těžší než ostatní, kteří se první kouzla učili kreslit hned, jak dokázali držet pero. Coco se ale učí ráda a rychle. Překonat všechny zkoušky, a především osvobodit maminku z kamene, do kterého ji svým neuváženým kouzlem zaklela, není nic jednoduchého. Navíc se Coco dostane do pořádného maléru…

Coco je obviněna z používání Zakázané magie. Souvisí to se záhadným perem a inkoustem, který kdysi dostala. Inkoust má totiž složení, jako žádný jiný. A díky tomu také extrémní sílu, kvůli které se stane kouzlo, jenž Coco namaluje, velmi nebezpečným. Quifrey se rozhodne přijít všemu na kloub, ale vše se ještě zkomplikuje. Ohrozí tak další osoby i sebe. O Coco a její kouzla se začne zajímat dozorčí rada, která by ji chtěla obrat o všechny vzpomínky, aby zapomněla kromě jiného i kouzla. Nebezpečná kouzla. Jenže to by Coco ztratila šanci osvobodit maminku z kamene. Co tedy s tím?

Nebudu samozřejmě prozrazovat, jak díl dopadl, protože navíc – jak je vám jistě jasné – se jedná o sérii, a tak ještě zdaleka není vše u konce. Pokud bych si měla vybrat, který z dílů mě bavil víc, tak to vůbec nedokážu zhodnotit. Tahle manga mě zkrátka baví celá, se vším všudy – s kresbami, napínavým příběhem, a především čarodějnickým prostředím. Miluji magický krámek, kam si Coco chodí kupovat kouzelný inkoust, pera a zápisníky. Miluji chvíle, kdy se vrací do školy, do ateliéru špičatých klobouků a hrozně si užívám tu energii, která sálá z obrázků.

Pokud milujete Harryho Pottera, nebo jakékoli čarodějnické knihy, příběhy, filmy, seriály apod., tahle manga by vám neměla utéct. A pokud jste propadli Čarodějově nevěstě, pak je Ateliér špičatých klobouků přímo must have.

Hodnocení: 10/10

Mangu Ateliér špičatých klobouků 3 koupíte na stránkách nakladatelství CREW, kterému moc děkuji za recenzní výtisk.

Čtvrtý díl vychází už v květnu. 😀

Napsat komentář

Vytvořte si zdarma webové stránky nebo blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

Design a site like this with WordPress.com
Začít