Recenze: Kojoharu Gotóge – Zabiják démonů 3 – Vzchop se!

Třetí díl komiksu Zabiják démonů se mi dostal do ruky tak trochu omylem. Popletli mi objednávku na skladě. 🙂 Zpočátku jsem si říkala, jestli budu vůbec vědět, o co se jedná a chytnu se. Komiks mě ale velmi mile překvapil. Nejen, že mě hned na úvod uvedl do problematiky, ale navíc mě celkem bavil i jeho obsah.

Název: Zabiják démonů 3 – Vzchop se!

Autor: Kojoharu Gotóge

Nakladatelství: CREW

Počet stran: 196

Rok: 2021

Recenze:

Komiks Zabiják démonů nám představuje život dobrosrdečného chlapce Tandžiróa žijícího v období Taišó (1912 – 1926). Živí se prodejem uhlí. Jeho rodina se jednoho dne stane obětí démona a jeho mladší sestra Nezuko se rovněž sama promění v démonku. Oba dva se rozhodnou zjistit, jak z Nezuko udělat opět člověka. Také se chtějí pomstít tomu, kdo zničil jejich rodinu. Nejprve absolvují výcvik, při kterém se naučí bojovat s démony. Každý démon však používá jiné zbraně a má jiné démonické schopnosti. Tandžiro s Nezuko se musí učit, jak využívat své schopnosti a jednotlivými boji se zdokonalují a sílí. Svého úhlavního nepřítele Kibucudžiho sice potkají, ale uprchne jim. Kibucudži má však armádu podřízených démonů, kterým se říká Démonské měsíce. Poznají se tak, že mají v očích zapsána čísla jednotlivých měsíců.

Ve třetím díle s názvem Vzchop se! sledujeme další boje s démony. Nezuko je zraněná, ale je dobře ošetřena. Potkají chlapce, který má zázračné schopnosti a umí výborně bojovat, zpočátku se však zdá, že je to jen ukňouraný strašpytel. Společně dojdou až k domu dalšího démona, který má na svém těle bubínky. Když zabubnuje, přeskupí se pokoje v domě, nebo se stěny mění ve strop apod. V domě je uvězněn malý chlapec, sourozenec dvou dětí, které naše skupina před domem potká. Rozhodne se jim pomoci.

I když jsem se bála, že ději nebudu rozumět, kupodivu jsem se rychle chytla. Problém jsem však měla se jmény a postavami, kterých tam bylo opravdu moc a tím, že byl komiks černobílý, se mi hodně pletly. Tandžiro měl navíc se svým novým „kamarádem“ hodně podobný plášť, takže jsem každou chvíli tápala, kdo je kdo. Také malé děti se mi pletly a na začátku i démoni, kteří vedli souboj navazující nejspíš na předchozí díl, takže jsem musela nejprve pochopit, o co jde.

Co mě zaujalo, byl boj vedený pomocí metání míčů. Jen jsem nepochopila, zda jsou to nějaké speciální kouzelné míče, nebo proč je boj vedený právě s jejich pomocí. Zápletka mi přišla také poněkud jednotvárná, protože to od začátku do konce byl jeden boj za druhým. Ale vzhledem k tomu, že se série jmenuje Zabiják démonů, je to asi v pořádku.

Musím se přiznat, že tato série mě nezaujala tak, jako třeba Čarodějova nevěsta. Tam bylo přece jen více rozličných zápletek než samé boje. Řešily se tam hodně i vztahy, což mi bylo bližší. Věřím ale, že i tato série má už nyní řadu příznivců a budou přibývat.

Hodnocení: 75 %

Komiks Zabiják démonů 3 – Vzchop se! můžete zakoupit na stránkách nakladatelství CREW.

Napsat komentář

Vytvořte si zdarma webové stránky nebo blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

Design a site like this with WordPress.com
Začít