TOP 10 – Nejlepší knihy za rok 2019 (které jsem přečetla)

Ano, je tady téměř konec ledna a už konečně i já jsem se dohrabala k tomu, abych napsala článek o nejlepších knihách, které jsem za loňský rok přečetla. Vybrat 10 bylo poměrně náročné. Mohly by tady být i další kousky, jako Duch domu Ashburnů, Strom duchů od Barbary Erskinové, Kanibal z Nine Elms, Láska po Řecku, Pozdrav z Itálie a další. Nakonec jsem s oroseným čelem vybrala tyto:

Vojtěch Skovajsa – Esence Asli

Danka Šárková – Ukradené dětství Kamily

Paolo Coelho – Alchymista

Jitka Zavodná – Svět, co byl mým

Ludmila Svozilová – Sběračka kostí

Lisa See – Tajemství hedvábného vějíře

Alexander Stainforth – Boss + Alfa Boss

Jiří Březina – Promlčení

Jan Štifter – Sběratel sněhu

Lucie Auzká – Království za lásku

Tolik k Top 10 titulům. Knížky jsem záměrně neřadila za sebou, protože nedokážu napsat, která z nich je lepší a která horší. Všechny byly skvělé a každá ve mě zanechala jiné dojmy. U některých jsem při čtení ani nedýchala, u jiných jsem se dobře bavila. Další mě hluboce emočně zasáhly atd. Na většinu z nich jsem psala recenze, nebo jsem o nich mluvila ve videu, takže k nim nic dalšího psát nebudu. Myslím, že takto to úplně stačí. 🙂

A ještě moje Top Audiokniha za rok 2019

Tou byly jednoznačně Zlomené duše od Simone St. Jamesové

Tato audiokniha bavila, strašila, napínala, a navíc měla výborný hudební podkres, díky kterému fakt běhal mráz po zádech. Výborný zážitek. Hodně podobně jsem to měla i s audioknihou Trhlina Josefa Kariky.

A jaké nej knihy byly ty vaše? Shodneme se na některých?

Vaše Sabi 🙂

4 komentáře: „TOP 10 – Nejlepší knihy za rok 2019 (které jsem přečetla)

Add yours

  1. Hezké. Shodneme se na Alchymistovi Paula Coelho. (A teď čtu po nocích „archiválii“ Královskou cestou za romantikou (R. Haliburton). Docela zábava, Díky za informaci.

    To se mi líbí

  2. Ahoj Sabi,
    super článek a hlavně, z čeho jsem sama překvapená, znám jen jednu knihu/knihy, a to Alfa Bosse. To jsem tedy nečekala. Zkusím se taky zamyslet a sepsat na blog deset nejlepších knih z minulého roku, ale nad tím budu muset opravdu přemýšlet:-)
    Hanka z ciculka.cz

    To se mi líbí

Napsat komentář

Vytvořte si zdarma webové stránky nebo blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

Design a site like this with WordPress.com
Začít