Sandra Dražilová- Zlámalová: Čarodějnice Bordelína

Malá moderní čarodějnice, která oslavila své 333 narozeniny, se stěhuje do lesa Bambručáku. Je totiž čas, aby se osamostatnila. Tahle rošťanda se jmenuje Bordelína a v Bambručáku udělá pořádný chaos a nepořádek. Kromě toho, že ji vaše děti budou milovat, naučí se s ní vážit si přátelství i uklízet po sobě hračky.

Název: Čarodějnice Bordelína

Autor: Sandra Dražilová – Zlámalová

Ilustrace: Marie Koželuhová
Nakladatelství: Grada
Edice: Bambook
Počet stran: 104
Rok: 2019

Recenze:
Čarodějnice Bordelína je mile vyprávěný příběh pro děti na prvním stupni. Já jsem ho opět objednala pro dceru, které budou teprve čtyři, ale ráda poslouchá, když jí pohádky čtu já. A protože ty klasické ji příliš neberou, jsem ráda, že vychází stále nová dílka, jako je právě toto.
Čarodějnici Bordelínu jsem zatím četla jsem já sama, chci ji dát Nelince až jako dárek. Jsem ale přesvědčená, že jsem se s výběrem trefila skvěle. Nela je vlastně taky taková Bordelína, takže věřím, že ji příběh malé škodolibé čarodějnice zaujme, ale i poučí.
S Bordelínou totiž malí čtenáři prožijí zajímavé chvilky. Zažijí, jak čistý a krásný les znečistí barevnými papírky a obaly od bonbónů, bude lesním zvířátkům provádět naschvály a dokonce na ně spolu se svým bratrem pošle nehorázný zápach.
Pak se ale seznámí s jednou malou drzou veverkou a začne zjišťovat, že je fajn mít kamarády. Jenže aby od ní neutekli, nesmí jim škodit. Bordelína se naučí, co je to přátelství, jak je krásné nezištně pomáhat a nakonec zjistí, že uklizený les je mnohem hezčí, než když se všude válí její papírky.
Čarodějnice Bordelína je napsaná nesmírně čtivě. Zaujme malé čtenáře hned na začátku, především díky svým rošťárnám. Věřím, že mnohé děti se v ní poznají. A doufám, že stejně jako Bordelína pochopí, co je mnohem lepší, než škodit, provádět lumpárny a dělat všude nepořádek.
I když jsem dospělá, Čarodějnice Bordelína se mi moc líbila. Bylo to pro mě pohodové a oddechové čtení na jeden večer.

Hodnocení: 85%

Knížku Čarodějnice Bordelína koupíte na stránkách nakladatelství Grada.

Napsat komentář

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

Design a site like this with WordPress.com
Začít