Moje knihovna *4

Krásný den!

Je tady další rok a já bych měla zase pokročit s seriálu, ve kterém vám ukazuji svou knihovnu. Takže další sloupek z té velké, obývákové, je zde…

Polička nejvýše obsahuje spíše klasická díla české i světové literatury. Nejoblíbenější jsou asi Evžen Oněgin, Obraz Doriana Graye a Praga Picola. Z této police jsem četla pouze menšinu, zbytek čeká, až budu mít tu správnou náladu na klasiku.

A ještě jeden náhled do vrchní police, tentokrát bez stojících knih zboku. Pohled do zadní řady. 🙂

A přicházíme k mým nejoblíbenějším policím z celé knihovny vůbec. Tady mám naopak přečteno všechno. Ano, jedná se o knihy z pera Agathy Christie a dvě knihy s Poirotem od Sophie Hannah. Vlastně celá police je věnována Poirotovi. 🙂

Ještě detailní pohled na knihy z černé řady Knižního klubu.

A druhá police od Agathy Christie. Zde kromě životopisů je také hodně knížek věnovaných slečně Marplové, mojí oblíbenkyni. Tuhle stařenku já prostě můžu. 🙂

A zase ještě detailní pohled na černou řadu KK. Zde jsou romány se slečnou Marplovou a pak některé, kde jsou další Agathini vyšetřovatelé.

Další srdcová polička – Argo. Moje kompletní Sarah Watersová a pak troška knížek od Umberta Eca.

Další Argo polička. Kromě odborných publikací z černé řady je zde krásný román Báječný krámek s čokoládou a také skvělá Zlodějka knih.

A poslední polička, kterou vám ukážu, to je směs skvělých románů z několika nakladatelství. Několik knih z Cosmopolis, tady musím vypíchnout hlavně dokonalou Dívku v ledu, pak Host a jeho Starý kraj a knihy Kateřiny Tučkové, dále nádherná Osvětimská knihovnice a konečně jedna výborná Kristina Ohlssonová. 🙂
Poslední a nejspodnější polici jsem nefotila, jelikož v ní má manžel hry na PS3 a nějaká DVD. A to nás knihomoly nebere. 😀
A pokračování bude příště. 🙂
Vaše Sabi!

7 komentářů: „Moje knihovna *4

Add yours

Napsat komentář

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

Design a site like this with WordPress.com
Začít